85% dotazovaných firem přiznává, že identifikace špatného problému stojí firmy čas a peníze.
Někdy na řešení problému pracujeme tak usilovně jen abychom nakonec zjistili, že to, co jsme považovali za problém, ve skutečnosti vůbec problém není. Jak řekl Peter Drucker: “Není nic horšího než správná odpověď na špatnou otázku.”
Ať už jde o vývoj nového produktu, služby či procesní změny, identifikace špatného problému vede pouze k řešení příznaků. To nás uzamkne ve věčné smyčce, kde se jako křeček v kole, snažíme doběhnout ke správnému řešení.
Během workshopu se podíváme na metody, které nám mohou pomoci reframovat problém tak, abychom ušetřili čas i peníze a zaměřili se na řešení těch správných problémů.
Co se naučíte:
- jak přistupovat k řešení problémů holisticky
- jaké metody k tomu použít
- vysvětlíme si metodu problem reframing a ukážeme si příklady